ویندوز سنتر

ساخت وبلاگ

شرکت بین المللی Law firm Baker & Hostetler که در زمینه امور وکالت و حقوقی فعالیت دارد اکنون از وکیل روباتیکی پیشرفته ای استفاده می کند که از سطح پیشرفته ای از هوش مصنوعی برخوردار است. در ارایه این فناوری جدید از تجربیات به دست آمده در سیستم رایانه ای پاسخ دهی خودکار Watson متعلق به شرکت IBMاستفاده شده است. برای بررسی بیشتر با سایت تحلیلی خبری ویندوز سنتر همراه باشید.

اگرچه این وکیل روباتیکی نخستین مشتری های خود را نیز پیدا کرده است اما پیش بینی نمی شود که به زودی شاهد دفاعیات او در دادگاهها باشیم. این وکیل روباتیکی ROSS نام دارد و فعلا در حوزه امور مالی و حقوقی مربوط به ورشکستگی مالی نظر می دهد. به طور کلی ROSS یک ابزار جستجوگر پیشرفته است که به لطف حجم قابل توجه اطلاعاتی که در آن بارگذاری شده است راهنمایی های مناسب حقوقی به مشتریانش ارایه می کند.

اما مهمترین ویژگی این سیستم روباتیکی، قابلیت تداوم یادگیری اوست که به آن امکان می دهد تا همواره خود را در مسیر رشد و به روزرسانی قرار دهد. در نتیجه ROSS می تواند همگام با تغییرات جدیدی که در امور حقوقی روی می دهد، پاسخگوی مشتریانش باشد.

به گفته کارشناسان، این روبات ابزار کمکی بسیار مناسبی برای سایر وکلای حقوقی است به طوریکه پس از دریافت نکات کلیدی پرونده، بلافاصله بهترین نکات مشاوره ای حقوقی را ارایه می کند. مشابه این سطح از هوش مصنوعی هم اکنون در انستیتو فناوری جورجیا برای پاسخگویی به پرسشهای دانشجویان به کار گرفته شده است.


نظر شما کاربران گرامی سایت ویندوز سنتر در خصوص این موضوع چیست؟

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 258 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:32

هر کاربر بعد از ایجاد فضای مورد نظر می تواند موضوعات متنوعی خلق کرده و دوستان و همکارانش را برای مطالعه آنها دعوت کند. این دعوت از طریق لینک ایمیلی، پیام در پیام رسان های مختلف و شبکه های اجتماعی صورت می گیرد. همچنین این خدمات دارای گزینه ای برای ارسال لینک دعوت از طریق فیس بوک است.

مهم ترین مزیت این شبکه اجتماعی عدم نیاز به جابجایی از یک برنامه به برنامه دیگر و کپی و پیست کردن لینک مطلب مختلف در وب است. ایجاد امکان دسترسی توکار به جستجوگر گوگل،یوتیوب و کروم از مزایای این شبکه اجتماعی است که باعث می شود خروج از محیط آن برای یافتن ویدئوها، مقالات به منظور به اشترک گذاری محتوا ضرورتی نداشته باشد.

در این برنامه برخی قابلیت های گپ هم پیش بینی شده تا بتوان از دیدگاه ها و نظرات دوستان و آشنایان هم در مورد محتوای به اشتراک گذارده شده مطلع شد. همچنین امکان جستجو در محتوا برای یافتن مطالب گوناگون وجود دارد.


نظر شما کاربران گرامی سایت ویندوز سنتر در مورد این موضوع چیست؟

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 265 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:32

شاسی فلزی و عدم وجود فن خنک کننده از جمله ویژگی های این لپ تاپ است. امروزه عموم رایانه های مجهز به پردازنده های Core M نیازی به فن های قدیمی خنک کننده ندارند و بدون نصب آن عرضه می شوند. این لپ تاپ دارای نمایشگر 13.3 اینچی Full HD است و البته کاربران در صورت تمایل می توانند آن را با نمایشگر Quad HD خریداری کنند.

پردازنده 1.1 گیگاهرتزی اینتل از نوع Core M هم همراه با این لپ تاپ عرضه می شود که البته کاربران در صورت تمایل می توانند پردازنده Core M7 از نوع 1.2 گیگاهرتزی را بر روی سیستم خود نصب کنند. امکان نصب حداکثر 512 گیگابایت حافظه، 16 گیگابایت رم، 13 ساعت عمر باتری، پورت USB-C، دو پورت USB 3.0، سازگاری با WiDi و Bluetooth 4.2 از جمله دیگر ویژگی های این لپ تاپ 1249 دلاری است که تا دو هفته دیگر روانه بازار می شود.


نظر شما کاربران گرامی سایت ویندوز سنتر در خصوص این موضوع چیست؟

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 251 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:39

آمازون تولید سخت افزار این تبلت را بر عهده شرکت Lab126 گذاشته و گزارش های خبری حاکیست که طراحی و ساخت آن از مدتی قبل آغاز شده است. با استفاده از این تبلت برای دسترسی به وب سایت ها یا عکس ها و دیگر محتوای چندرسانه ای موجود در حافظه دستگاه حتی نیازی به لمس نمایشگر آن نیست و تنها کافیست کاربر فرمان خود را به طور صوتی صادر کند.

آمازون هنوز این خبر را رد یا تایید نکرده است. Lab126 قبلا محصولات دیگری را هم برای امازون تولید کرده بود که از جمله آنها می توان به دستگاه کتابخوان الکترونیک کیندل، تبلت های فایر و بلندگوهای اکو و تپ اشاره کرد.


نظر شما کاربران گرامی سایت ویندوز سنتر در مورد این موضوع چیست؟

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 237 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:39

شاید بیش از طرفداری و یا نقد و بررسی و رساندن اخبار مایکروسافت به شما کاربران ویندوزسنتر، حفظ سلامتی و رساندن اخبار سلامتی مهمتر باشد. برای همین اخبار مهم در این زمینه را به شما عزیزان اطاع خواهیم داد.

پژوهشگران دانشگاه هوستون می‌گویند پیامک زدن حین رانندگی سبب می‌شود حس ششم فرد کاملا مختل شود و در نتیجه احتمال تغییر مسیر ناگهانی و بسیار خطرناک خودرو افزایش یابد.

مطالعه‌ای که اخیرا در دانشگاه هوستون آمریکا انجام شده نشان می‌دهد حس ششم افراد سبب می‌شود حتی زمانی که حضور ذهن کافی ندارند یا به‌دلیل ناراحتی‌های روحی حواسشان جای دیگری است یکنواخت رانندگی کنند و در مسیر مستقیم باقی بمانند و منحرف نشوند؛ اما این قاعده یک استثناء بزرگ دارد: وقتی راننده‌ای پشت فرمان مشغول پیامک زدن می‌شود قطعا از مسیر خود منحرف خواهد شد زیرا در چنین شرایطی از دست حس ششم هم هیچ کاری بر نمی‌آید.
به‌گزارش سلامت آنلاین به نقل از ایندین اکسپرس، پژوهشگران برای انجام این مطالعه از ۵۹ راننده داوطلب خواستند در مسیر مشخصی از یک بزرگراه چهار بار برانند؛ نخست در «شرایط طبیعی» و با تمرکز کافی بر رانندگی، سپس در حالی که ذهنشان درگیر پاسخ دادن به پرسش‌هایی بود که قوای شناختیشان را درگیر می‌کرد، پس از آن زمانی که ذهنشان درگیر پاسخ دادن به پرسش‌های هیجان‌انگیز بود، و در پایان در حالی که درگیر ارسال پیامک پیش‌پا افتاده‌ای بودند.
یافته‌های این پژوهش نشان می‌دهد در غیر از شرایط طبیعی و تمرکز کامل، در هر سه موقعیت دیگر دستان راننده عصبی و مضطرب عمل می‌کند، با این حال همین دستان مضطرب می‌توانند خودرو را در مسیر مستقیم حفظ کنند، به جز در موردی که فرد مشغول پیامک زدن است.
یوانیس پاولیدیس، سرپرست گروه پژوهش از دانشگاه هوستون، می‌گوید وقتی ذهن رانندگان از رانندگی منحرف می‌شود یا زمانی‌ که احساساتشان پشت فرمان به‌جوش می‌آید، حس ششم هدایت خودرو را به‌دست می‌گیرد و دست‌کم آن را در مسیر مستقیم حفظ می‌کند. اما، بحث پیامک زدن کاملا جدا است زیرا این کار حس ششم را ویران می‌کند و رانندگی را به فعالیت بسیار خطرناکی تبدیل خواهد کرد؛ دلیلش این است که پیامک زدن کار بخشی از مغز به نام کورتکس کمربندی قدامی است. وقتی حین انجام کاری قوای‌شناختی یا هیجانی فرد درگیر مساله دیگری می‌شوند، درواقع این بخش از مغز مداخله می‌کند و به‌صورت خودکار خطای احتمالی را تصحیح می‌کند. اما طبعا زمانی که خود این بخش درگیر کاری مانند پیامک زدن باشد، دیگر نمی‌تواند ماموریت اصلی‌اش را به‌درستی انجام دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 222 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:39

زینگا (Zynga) آپدیت جدیدی را هم اکنون تاریخ 5/18/2016 برای بازی معروف مسابقه سرعت خود CSR Racing منتشر کرده و پس از این آپدیت نسخه ی جدید آن 81.3.5.0 شده است. بازی CSR Racing بیش از 130 میلیون بار در تمامی پلتفرم ها دانلود شده است و طرفداران بسیاری نیز دارد. این بازی در آپدیت جدید خود دارای بهبود های خوبی نیز می باشد و می توانید در ادامه از آن مطلع شوید. با سایت تحلیلی خبری ویندوز سنتر همراه باشید.

تغییرات جدید در این آپدیت به شرح زیر است:

  • جوایز جدید این فصل را تصاحب کنید. دریافت ماشین های جدید نظیر مرسدس AMG C 63 ، ماشین مسابقه ای کوپه ، نیسان Juke R 2.0 و اولین مازراتی بسیار عالی MC12
  • همچنین می توانید از نمایشگاه ماشین هایی نظیر BMW M4 GTS ، مرسدس AMG GT3 و … را در بازی خریداری کنید.

همه ی ما همیشه آروزی سوار شدن بر اتومبیل های مختلف دنیا را داریم و بازی هیجان انگیز CSR Racing این امکان را به شما داده است که بهترین ماشین ها را انتخاب و تا می توانید برانید و ویراژ دهید. در این بازی بیش از تعداد ۸۵ اتومبیل های شرکت های دنیا از قبیل BMW ، Audi R8 ، شورولت ، مک لارن ، فراری ، بوگاتی ، استون مارتین ، هنسی ، اکلاهما کوئنیگزگ و … وجود دارد که شما باید در مسابقات بهترین رکورد را به ثبت برسانید و با پول کسب شده بقیه ی ماشین ها را آزاد کنید.

خیابان های موجود در بازی به طور کاملا واقعی ساخته شده است که هیجان را برای شما چندین برابر خواهد کرد. همچنین می توانید ماشین خودتان را ارتقاء دهید و این ارتقاء از قبیل لاستیک ، موتور ، بدنه ، رنگ ، چراغ های عقب و جلو ، انواع رنگ و مارک های مختلف ، رینگ های مختلف ، کمک فنر و … می باشد. می توانید بازی را به صورت چند نفره و آنلاین بازی کنید و با دوستان و گیمر های سایر دنیا در بزرگترین مسابقات جهانی شرکت کنید و مقام خودتان را جهانی کنید.

شما می توانید آخرین نسخه بازی CSR Racing را از این لینک دریافت نمایید.


نظر شما همراهان ویندوز سنتر درباره این بازی و آپدیت جدیدش چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 243 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:32

در این روز ها انسان ها هر کدام دنبال امنیت لوازم شخصی خود هستند ، یکی از این لوازم شخصی تلفن همراه شما دوستان است. که می توان سرقت شود یا مفقود شود و شاید رمز ورود خود را فراموش کنید ، در این جا شرکت های مطرح هر کدام اقدام  هایی انجام دادند تا اگر به مشکلات این چنینی برخوردیم بتوانیم از اطلاعات شخصی خود دسترسی داشته و جلوی مشکلات آینده را بگیریم یا تلفن همراه مفقود شده خود را جست و جو کنیم با ویندوزسنتر همراه باشید تا به این آموزش بپردازیم.

در مرحله اول شما دوستان باید به آدرس زیر بروید :

account.microsoft.com/devices/about

photo_2016-05-19_10-59-51

وارد سیستم خود شده ( اکانت یا همان ایمیل مایکروسافت )

photo_2016-05-19_10-59-54

بعد از این مرحله به صفحه اصلی خود میرسید مشخصاتی از شما در آن درج شده از منو های بالا به قسمت دستگاه ها بروید

photo_2016-05-19_10-59-55

در این مرحله شما دوستان لیستی از دستگاه هایی را می بینید که به اکانت و یا همان ایمیل مایکروسافت شما متصل هستند .

دستگاه مورد نظر خود را پیدا کرده ( ازجمله لپ تاپ ها ، تلفن های همراه ، سرفس ها ….) و بر گزینه یافتن کلیک کنید .

photo_2016-05-19_11-12-15

به طور مثال ما بر روی تلفن همراه کلیک کردیم . بعد از کلیک به این صفحه می روید ، در این جا به معرفی هر یک از این گزینه ها می پردازیم :

بروزرسانی : از این گزینه میتوانید برای ویرایش شماره تلفن مورد نظر استفاده کنید

به صدا در آوردن : بعد از انتخاب این گزینه تلفن شما در هر جایی که باشد به طور خودکار به صدا در می آید و به راحتی میتوان تلفن همراه مفقود شده خود را پیدا کنید

قفل کردن : بعد از انتخاب این گزینه تلفن مورد نظر شما قفل میشود در هر حالتی که باشد

پاک کردن اطلاعات : بعد از انتخاب این تلفن مورد نظر شما به حالت کارخانه باز می گردد و تمام اطلاعالت شما به طور دائم پاک می شود ( همان حالت ریست فکتوری )

photo_2016-05-19_10-59-59

در این جا به طور مثال گزینه قفل کردن را کلیک می کنیم در این مرحله باید یک پین 6 رقمی (کد) جدید انتخاب کنید اگر تلفن شما مفقود شده است شماره رابط خود را وارد کنید تا شخص یابنده بتواند با شما تماس حاصل کند. بعد از وارد کرد گزینه های مورد نظر قفل کردن را کلیک کرده . و بعد از چند ثانیه می بینید که تلفن شما قفل شده است

photo_2016-05-19_11-00-00

و بعد از قفل کردن تلفن شما به این شکل در خواهد آمد .

photo_2016-05-19_11-00-02

نکته : 1 : حتما رمز 6 رقمی وارد شده با رمز قبلی تفاوت داشته باشد

2 : اگر گزینه پاک  کردن اطلاعات را وارد می کنید مراقب باشید تلفن مورد نظر بالای 80% شارژ داشته باشد  به غیر از این باشد احتمال سوختن تلفن شما وجود دارد

3 :حتما شماره رابط خود را وارد کرده

شما دوستان از این آموزش استفاده کردید .  نظر خود را با ما درمیان بگذارید

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 280 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:32

قطعا شما کاربران عزیز هم در شبکه های اجتماعی مختلف این پیغام واتس اپ طلایی را دیده اید و گفته است با باز کردن لینکی که به همراه پیام است واتس اپ خودتان را به نسخه ی طلایی تبدیل نمایید. چند روز است که این سوال را کاربران گرامی از ما پرسیده اند که آیا این موضوع شدنی است و یا اصلا حقیقت دارد یا خیر؟ با سایت تحلیلی خبری ویندوز سنتر همراه باشید.

مشخصات واتس اپ طلایی ذکر شده

  • لوگوی طلایی
  • حالت های مخفی مختلف
  • تماس تصویری
  • بررسی مشخصات بازدید کنندگان از پروفایل شما
  • ارسال بیشتر از 10 عکس در هر بار
  • می توانید پیام های ارسالی خودتان را به طور کلی حذف کنید
  • تم های جدید
  • رمز گذاری متن ها
  • ارسال sms رایگان
  • و بسیاری ویژگی دیگر

در لینک ذکر شده این خصوصیات را برای واتس اپ نسخه ی طلایی در نظر گرفته شده است. اما در صفحه اول برای فعال کردن این واتس اپ 2 راه را به شما پیشنهاد داده است. اول اینکه یکی از برنامه هایی که گفته را دانلود کنید و دوم اینکه یک پیشنهاد به شما می دهد که لینک را در واتس اپ برای گروه ها و یا اشخاص بفرستید تا بتوانید واتس اپ نسخه ی طلایی را فعال نمایید.

اما جالب این است که نه آن دو برنامه را می توان نصب کرد و نه با ارسال پیغام واتس اپ طلایی برای دیگران نسخه ی واتس اپ شما طلایی می شود.

ما چندین بار این روش های مختلف را چک کردیم و در آخر موفق به دریافت آن نشدیم. ممکن است در این باز کردن لینک ها حتی مشکلاتی هم برای گوشی و اطلاعات گوشی پیش بیاید. پس این واتس اپ طلایی حقیقت ندارد و لینک را به هیچ وجه باز نکنید.


نظر شما کاربران گرامی سایت ویندوز سنتر در خصوص این موضوع چیست؟

پسندیدم(12)نپسندیدم(0)

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 274 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 18:32

microsoft-headquarters-100623370-large

امنیت خدمات فضای ابری مایکروسافت افزایش می‌یابد

image7

برنامه Block and Filter در بروزرسانی اخیر بهبودهای فراوانی را دریافت کرده است

Nokia-Lumia-x20-familie

گوشی های سری 20 منتظر دریافت ویندوز 10 موبایل رسمی نباشند!

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 266 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:29

همانطور که می دانید AdDuplex یک امار دهی گوشی ها از سهم بازار می باشد که آخرین آمارش برای ماه May سال 2016 است که در قسمت گوشی های لومیا آمار قابل توجهی منتشر شده که پیشنهاد می کنید آنها را از دست ندهید. گوشی های لومیا بسیاری از سالهای گذشته تا بحال وجود دارد که هر کدام از آنها بستگی به قیمت و مشخصات فنی دارای طرفداران خود شده اند اما آمار ها نشان می دهد که گوشی لومیا 520 در 3 سال پیاپی رتبه اول آمار محبوبیت را تصاحب کرده است که بسیار جالب می باشد. برای بررسی بیشتر این موضوع با سایت تحلیلی خبری ویندوز سنتر همراه باشید.

lumia-520-a1-620x406

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید گوشی لومیا 520 می باشد که با 12.2 درصد بالاترین محبوبیت را بخود اختصاص داده است و جزو محبوب ترین گوشی لومیا به شمار می رود. پس از آن لومیا 535 با 11.7 درصد رتبه ی دوم را تصاحب کرده که البته با توجه به منتشر نشدن ویندوز 10 رسمی برای لومیا 520 احتمال پیشی گرفتن از لومیا 520 در آینده را دارد. البته خالی از لطف است که میزان فروش لومیا 520 که 12 میلیون گوشی به فروش داشته را نگوییم و گوشی 535 بسیار فروش کمتری نسبت به 520 داشته است.

ap2-620x462

همچنین به غیر از گوشی های مایکروسافت شرکت های های دیگری هم امثال الکاتل و … وجود دارد که گوشی های ویندوزی منتشر کرده اند و به دلیل ظاهر و مشخصات فنی خوب فروش خوبی داشته است و اما هم در نظر باید گرفت .

ap3-620x380

به طور کلی با پیدایش ویندوز 10 برای گوشی ها ، کاربران نسبت به ماه گذشته 1.2 درصد افزایش داشته است که آمار کلی هم بخواهیم بررسی کنیم 22.82 درصد کاربران از ویندوز 8.1 به 10 ارتقا داده اند و باقی امار ویندوز 10 هم برای گوشی های سری 50 جدید بوده که به صورت پیش فرض ویندوز 10 نصب داشته اند.

جالب است بدانید از تمامی کاربران ویندوز 10 فقط 14.41 درصد آنها اینسایدر هستند که نشان می دهند تعداد کاربران علاقه مند به اینسایدر شدن زیاد نیست و بیشتر دوست دارند یک کاربر عادی باشند.


بنظر شما مایکروسافت می تواند با فروش گوشی های جدید آمار بیشتری از سهم بازار را بدست بیاورد؟ نظر شما کاربران همیشگی چیست؟

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 260 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:29

گزارشی که به تازگی به سفارش شرکت فیسبوک و توسط PwC -که یک مجموعه‌ی مستقل برای بررسی‌های مختلف اقتصادی‌ست- تهیه شده نشان می‌دهد که اگر 4.1 میلیارد نفر از جمعیت جهان به اینترنت دست‌رسی داشته باشند، حدود 500 میلیون نفر از فقر نجات پیدا می‌کنند و 6.7 تریلیون دلار به ارزش اقتصاد جهانی اضافه می‌شود.

براساس این گزارش، ایجاد امکان دست‌رسی به اینترنت برای تقریبا تمام جمعیت جهان آن‌قدرها هم سخت نیست و مشکل اصلی برای این کار به‌صرفه کردن هزینه‌های اینترنت برای مردم است و نه زیرساخت‌های سخت‌افزاری. درواقع نُه دهُم از جمعیت جهان -حتی در آمریکای جنوبی و آسیا و خاورمیانه- به زیرساخت‌های لازم برای اینترنت دست‌رسی دارند اما اکثریت‌شان نمی‌توانند هزینه‌های آن را تقبل کنند.

در حال حاضر حدود 46 درصد از جمعیت جهان از اینترنت استفاده می‌کنند اما اگر پرداخت هزینه‌های آن برای بقیه هم توجیه پیدا کند، آن‌ها هم نیز به جمع کاربران اینترنت خواهند پیوست.

به نظر می‌رسد که کاهش قیمت اینترنت از ایجاد زیرساخت‌های سخت‌افزاری جدید راحت‌تر باشد اما اگر بخواهیم 80 درصد از جمعیت جهان آنلاین باشند، باید در کشورهایی مثل اتیوپی یا نیجریه یا فیلیپین قیمت را تا 90 درصد کاهش دهیم.

بهبود وضعیت تکنولوژی مربوط به اینترنت یا حتی نصب تکنولوژی‌های موجود در کشورهای در حال توسعه می‌تواند این کاهش قیمت را عملی کند. در اکثر این کشورها اینترنت نسل دوم (2G) ارائه می‌شود که اگر تبدیل به نسل سوم یا چهارم شود، می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای روی سطح قیمت‌ها داشته باشد. البته برای این کار، فراهم‌کنندگان سیستم‌های مخابراتی باید هزینه‌ی اولیه‌ای را تقبل کنند و مردم هم باید راضی شوند دستگاه‌های جدیدتری برای دست‌رسی به اینترنت تهیه کنند.

این پژوهش در راستای پروژه‌ی فیسبوک برای فراهم کردن اینترنت کم‌هزینه برای کشورهای در حال توسعه انجام شده. فیسبوک در نظر دارد هزینه‌ی ترافیک استفاده‌شده برای وصل شدن به سایت‌هایی مثل ویکی‌پدیا و سایت خود فیسبوک را برای مردم این کشورها رایگان کند. این مسئله انتقاد شخصیت‌های مستقلی مثل “تیم برنرز-لی” را برانگیخته اما حامیان زیادی نیز دارد.

(درمورد عکس: بالونی که قرار است برای عده‌ی زیادی دست‌رسی به اینترنت را فراهم کند.)

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 304 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:12

رامین جوادی (به انگلیسی Ramin Djawadi) یکی از مطرح ترین آهنگسازان فیلم حال حاضر جهان است. از آثار مشهور او می توان به موسیقی فیلم Iron Man و سریال مشهور شبکه HBO، بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) اشاره کرد. او در سال 1974 در شهر دویسبورگ آلمان از پدری ایرانی و مادری آلمانی متولد شد. بر اساس گفته های خودش از کودکی به موسیقی علاقه مند بود و نوار کاست موسیقی سنتی ایرانی پدرش را جزو یکی از تاثیر گذارترین عوامل بر روی انتخاب رشته تحصیلی و شغل خود می داند.

4bc5c7b0e371a

او در سال 1998 با درجه ممتاز از دانشکده موسیقی برکلی فارغ التحصیل شد. پس از اتمام تحصیل در دانشگاه برکلی با عنوان دستیار آهنگساز به استخدام هانس زیمر، یکی از بزرگترین آهنگسازان فیلم در جهان و آهنگساز فیلم رستاخیز بت من (Batman Rises) در آمد.

اولین کار مستقل او آهنگسازی سه گانه تیغ به کارگردانی دیوید اس گویر (David S. Goyer) بود. ساخت این اثر، نقطه شروع همکاری او با گویر به شمار می آید. رامین در همکاری بعدی با گویر آهنگسازی فیلم زاده نشده (The Unbo) و سریال بازگشت به جلو (FlashForward) او را نیز بر عهده گرفت که نامزد جایزه امی (Emmy) گردید.

Original Cinema Quad Poster - Movie Film Posters

از کارهای موفق دیگر او می توان به ساخت آهنگ سریال فرار از زندان (Prison Break) و فیلم Mr.Brooks اشاره کرد. او همچنین آهنگسازی انیمیشن شروع فصل (Open Season) را نیز عهده دار بوده است.

جوادی در سال 2010 سه کار مهم و مشهور را از خود به یادگار گذاشت. موسیقی فیلم جنگ تایتان ها (Clash Of The Titans)، موسیقی بازی مشهور مدال افتخار (Medal Of Honor) و آهنگ به یاد ماندنی سریال Person Of Interest.

MOH_wallpaper001_1024x7681

پس از آن با توجه به تجربه های موفق او در سبک موسیقی حماسی و ارکسترال، سازندگان سریال بازی تاج و تخت او را برای ساخت موسیقی این سریال به کار گرفتند. نتیجه کار، بسیار باشکوه و به یاد ماندنی بود. استفاده به جا و زیرکانه او از سازهای زهی مانند ویالون سل در آهنگسازی این سریال نشان از توانایی بالای او دارد.

نکته جالب توجه در خصوص جوادی پرداختن به سبک های مختلف است. از موسیقی کلاسیک و ارکسترال (بازی تاج و تخت و جنگ تایتان ها) گرفته تا سبک الکترونیک و راک (تیغ و مرد آهنی)، رامین به خوبی از عهده تهیه و تنظیم آن ها برآمده است.

او چندین بار در مصاحبه های خود عنوان کرده است که عاشق موسیقی فیلم های وسترن بوده و در جواب این سوال که آرزو دارد با کدام یک از کارگردان مطرح کار کند، نام کلینت ایستوود را بر زبان آورده است. رامین با اینکه نمی تواند به زبان فارسی صحبت کند، اما همواره موسیقی سنتی ایرانی (به خصوص ویالون ایرانی) را ستوده است.

Game-of-Thrones-Cover

جوادی بی شک آهنگسازی تواناست و خوشبختانه هنوز راه درازی در پیش دارد. امیدواریم در آینده نیز شاهد کارهای بزرگ و استثنایی او باشیم و به عنوان یک ایرانی از داشتن چنین هموطنی مفتخر باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 255 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:12

این اپلیکیشن توسط برنامه نویس عزیز پژمان براتی منتشر شده است و فاز موزیک 8 نام دارد که در تاریخ 05/17/2016 آپدیت و ورژن جدید آن 1.6.3.0 شده است. برنامه یونیورسال فاز موزیک 8 برنامه ای جهت شنیدن و دانلود جدیدترین آهنگ ها و موزیک ویدیو ایرانی و خارجی منبع آهنگها و ویدیو ها سایت فاز موزیک می باشد. برای بررسی بیشتر با ویندوزسنتر همراه باشید.

لیست تغییرات داده شده در این آپدیت به شرح زیر می باشد:

  • اصلاح فرمت خواندن داده ها بدلیل تغییرات سایت مرجع

توجه : لطفا جهت حمایت در استور به این اپلیکیشن 5 ستاره بدهید.

جهت دانلود اپلیکیشن می توانید از این لینک اقدام نمایید.


نظر شما کاربران سایت ویندوز سنتر در مورد این اپلیکیشن چیست؟

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 604 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:36

بعد از اپلیکیشن موفق و عالی ایرانی Personal Files اکنون برنامه نویس عزیز جناب آقای مرصاد منشادیان اپلیکیشن جدیدش را به نام Set Wallpaper منتشر کرده است که به صورت کاملا رایگان می باشد و قطعا مورد استقبال بالایی قرار گرفته است. این اپلیکیشن به صورت یونیورسال است و مخصوص ویندوز 10 ساخته شده که شما کاربران عزیزی که بر روی دستگاه خود ویندوز 10 نصب دارید می توانید از آن استفاده نمایید. اپلیکیشن Set Wallpaper آپدیت جدیدی دریافت کرده که جزئیات آن را در ادامه خواهیم گفت. برای بررسی بیشتر با سایت تحلیلی خبری ویندوز سنتر همراه باشید.

تغییرات اپلیکیشن در این نسخه جدید به شرح زیر است:

  • اضافه شدن زمان بندی های جدید
  • رفع باگ

Screenshot

Screenshot

این برنامه می تواند به صورت خودکار تصویر پس زمینه لاک اسکرین و هوم اسکرین رو بر اساس زمان دلخواه تغییر بدهد. هر چه تعداد تصویر که کاربر بخواهد می تواند به صورت دلخواه وارد برنامه کند و زمانی رو برای تغییر تصویر انتخاب نماید که این قابلیت هم برای پس زمینه لاک اسکرین و هم هوم اسکرین وجود دارد. برنامه یونیورسال و تحت ویندوز ۱۰ هست و تحت PC و موبایل اجرا می شود و عملکرد یکسانی دارد. این برنامه کاملا رایگانه و هیچ تبلیغات و پرداختی داخل برنامه وجود ندارد.

برای دانلود این اپلیکیشن می توانید از این لینک مراجعه نمایید.


نظر شما کاربران گرامی سایت ویندوز سنتر در مورد اپیلیکشن Set Wallpaper چیست؟

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 280 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:36

photo_2015-09-16_22-21-49

مصاحبه ی اختصاصی ویندوزسنتر با علی نوشاهی (ngame)، عضو گروه برنامه نویسی ویندوزسنتر

Screenshot (3)

چگونه فایل های اخیر ( Recent ) را از لیست پرش پاک کنیم

Screenshot (34)

چگونه حافظه فلش خود را به رم تبدیل کنیم

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 317 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 19:36

این اپلیکیشن توسط برنامه نویس عزیز پژمان براتی منتشر شده است و فاز موزیک 8 نام دارد که در تاریخ 05/17/2016 آپدیت و ورژن جدید آن 1.6.3.0 شده است. برنامه یونیورسال فاز موزیک 8 برنامه ای جهت شنیدن و دانلود جدیدترین آهنگ ها و موزیک ویدیو ایرانی و خارجی منبع آهنگها و ویدیو ها سایت فاز موزیک می باشد. برای بررسی بیشتر با ویندوزسنتر همراه باشید.

لیست تغییرات داده شده در این آپدیت به شرح زیر می باشد:

  • اصلاح فرمت خواندن داده ها بدلیل تغییرات سایت مرجع

توجه : لطفا جهت حمایت در استور به این اپلیکیشن 5 ستاره بدهید.

جهت دانلود اپلیکیشن می توانید از این لینک اقدام نمایید.


نظر شما کاربران سایت ویندوز سنتر در مورد این اپلیکیشن چیست؟

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 311 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:54

بعد از اپلیکیشن موفق و عالی ایرانی Personal Files اکنون برنامه نویس عزیز جناب آقای مرصاد منشادیان اپلیکیشن جدیدش را به نام Set Wallpaper منتشر کرده است که به صورت کاملا رایگان می باشد و قطعا مورد استقبال بالایی قرار گرفته است. این اپلیکیشن به صورت یونیورسال است و مخصوص ویندوز 10 ساخته شده که شما کاربران عزیزی که بر روی دستگاه خود ویندوز 10 نصب دارید می توانید از آن استفاده نمایید. اپلیکیشن Set Wallpaper آپدیت جدیدی دریافت کرده که جزئیات آن را در ادامه خواهیم گفت. برای بررسی بیشتر با سایت تحلیلی خبری ویندوز سنتر همراه باشید.

تغییرات اپلیکیشن در این نسخه جدید به شرح زیر است:

  • اضافه شدن زمان بندی های جدید
  • رفع باگ

Screenshot

Screenshot

این برنامه می تواند به صورت خودکار تصویر پس زمینه لاک اسکرین و هوم اسکرین رو بر اساس زمان دلخواه تغییر بدهد. هر چه تعداد تصویر که کاربر بخواهد می تواند به صورت دلخواه وارد برنامه کند و زمانی رو برای تغییر تصویر انتخاب نماید که این قابلیت هم برای پس زمینه لاک اسکرین و هم هوم اسکرین وجود دارد. برنامه یونیورسال و تحت ویندوز ۱۰ هست و تحت PC و موبایل اجرا می شود و عملکرد یکسانی دارد. این برنامه کاملا رایگانه و هیچ تبلیغات و پرداختی داخل برنامه وجود ندارد.

برای دانلود این اپلیکیشن می توانید از این لینک مراجعه نمایید.


نظر شما کاربران گرامی سایت ویندوز سنتر در مورد اپیلیکشن Set Wallpaper چیست؟

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 241 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:54

با گسترش ویندوز 10 موبایل برنامه نویسان ایرانی رو به این سیستم عامل محبوب آورده اند و قصد ساخت اپلیکیشن هایشان برای ویندوز 10 موبایل دارند. یکی از برنامه نویسان عزیز کشورمان جناب آقای حامد حسینی چندی پیش اپلیکیشن اندرویدی آموزشکده نرم افزار را مخصوص اندروید ساخته است و با وجود اینکه پولیست مورد استقبال بالایی از کاربران قرار گرفته است و موضوع خوشحال کننده این است که اپلیکیشن به صورت بونیورسال منتشر خواهد شد. برای بررسی بیشتر این موضوع با سایت تحلیلی خبری ویندوز سنتر همراه باشید.

اکنون پروژه ی ساخت اپلیکیشن آموزشکده نرم افزار مخصوص ویندوز 10 موبایل به پایان رسیده و بزودی منتشر خواهد شد و شما کاربران گرامی می توانید این برنامه دلخواه را بر روی گوشی یا PC خود نصب کرده و استفاده نمایید. همچنین در آینده نزدیک با آپدیت ها قرار است که بر روی اپلیکیشن تلوزیون آنلاین و بسیار ویژگی های خوبی بر روی آن قرار گیرد.

همچنین طبق تست هایی که انجام شده اپلیکیشن آموزشکده نرم افزار نسخه ی ویندوزی از نسخه ی اندرویدی روان تر و عملکرد بهتری داشته است. در ادامه می توانید ویدیوی از این اپلیکیشن را مشاهده نمایید.


نظر شما کاربران گرامی سایت ویندوز سنتر در مورد این موضوع چیست؟

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 287 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 16:54

گوگل به استفاده از رنگ آبی مشهور است. اما به نظر می‌رسد که رنگ لینک‌ها در نتایج جستجوی گوگل تغییر خواهد کرد و به جای آبی، سیاه خواهد شد.

مثل بسیاری از تغییرهای پیشین، این تغییر هم ابتدا به‌صورت محدود در حال آزمایش است تا شرکت بتواند واکنش‌های کاربران را مشاهده و تجزیه و تحلیل کند. تا این‌جای کار که واکنش‌های مردم در شبکه‌های اجتماعی خیلی مثبت نبوده. البته از سوی برخی کاربران هم گزارش شده که رنگ لینک‌ها آبی باقی مانده ولی نوع آبی فرق کرده.

این تغییرات آزمایشی قبلا برای گوگل جواب داده و تاثیرات مثبتی داشته است. برای مثال در سال 2014، آزمایشی مشابه برای تصمیم‌گیری درمورد رنگ لینک‌های تبلیغی در جی‌میل انجام شد که شامل 40 نوع رنگ آبی می‌شد!

نتیجه این شد که رنگ‌های آبی متمایل‌تر به بنفش نسبت به رنگ‌های آبی متمایل به سبز محبوب‌ترند. انتخاب رنگ مناسب توسط گوگل باعث شد که درآمدهای سالیانه‌ی مربوط به تبلیغات 200 میلیون دلار افزایش پیدا کنند.

باید دید که جستجوهای ما در گوگل با چه رنگی پرسودترند…

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 521 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:24

ممکن است مایکروسافت جذاب‌ترین نام در عرصه‌ی تکنولوژی نباشد، اما میزان سودی که از ابتدای کارش به دست آورده از گوگل، آمازون و حتی اپل بیش‌تر است. این یعنی مایکروسافت سودآورترین شرکت تاریخ تکنولوژی در جهان است.

مجموع در آمدهای مایکروسافت از زمان شروع فعالیت به تازگی از مرز یک تریلیون دلار گذشت. تنها شرکتی که درآمدی بالاتر از این میزان داشته، اپل است.

اما وقتی میزان سود خالص از این درآمد را بررسی کنیم، می‌بینیم که سود مایکروسافت 265.2 میلیارد دلار است و سود اپل، 261.6 میلیارد.

سود گوگل 96.3 میلیارد و سود آمازون 3.31 میلیارد دلار از زمان ابتدای فعالیت تاکنون است.

البته باید به تاریخ تاسیس این شرکت‌ها هم توجه داشت. مایکروسافت، اپل، گوگل و آمازون به ترتیب در سال‌های 1975، 1976، 1998 و 1994 تاسیس شده‌اند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

ویندوز سنتر ...
ما را در سایت ویندوز سنتر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار center2ray بازدید : 233 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:24